Használj TE is ZÖLD üzemanyagot horgászataid során és a mindennapokban...
GreenPlus a ZÖLD üzemanyag
Használj TE is ZÖLD üzemanyagot horgászataid során és a mindennapokban...
Fedezze fel a felső kategóriás benzin / diesel üzemanyag égéskatalizátor folyadék 80 előnyét jóval olcsóbban !!!
GreenPlus használattal 1€ befektetéssel = 2€ profit !!!
BIOFRIENDLY NANOTECH NON-TOXIC víztiszta üzemanyag adalék a hosszabb és költséghatékony üzemeltetésért !!!
Extra prémium üzemanyag hatóanyag több kiszerelésben a vevő igényeihez alkalmazkodva.:
1000L üzemanyaghoz.:1L-es kiszerelésben.
További kiszerelések.:
4.000 - 5.000 - 10.000 - 50.000 vagy több millió liter üzemanyaghoz regisztrált ügyfelek részére.
GreenPlus® környezetbarát folyékony égéskatalizátor tulajdonságok.:
A GreenPlus a lángra és a szén és vagy hidrogén molekulára kíváncsi, nem arra, hogy zárt vagy nyílt égéstérben van-e. A termék általában flakonos, kannás, vagy hordós kiszerelésű egyedi azonosító hitelesítő sorszámmal ellátott, mely töménységében változó (1:1000–től 1:10 millióig), 1 liter GreenPlus® akár 10 millió liter vagy kg tüzelőanyag égetését javítja mivel a hatóanyag nano méretű. A szénhidrogén alapú üzem- és tüzelőanyag égését katalizálva növeli a motor/boiler/kazán teljesítményét, tökéletesíti a szenek, gázok, gázolajok, benzinek, pakura, kerozin, bio-diesel fa, pellet, biomassza és egyéb anyagok égését. Az adalékok többségével ellentétben a GreenPlus nem rákkeltő!
Alapvetően füstcsökkentésre fejlesztették ki, molekuláris szinten segíti a láng teljesfokú égését, a szigorított EU normák megfelelését és javítását. Világújdonsága: teljesítménynöveléssel egyidejű NOx csökkenés (erőművek), túlterhelés esetén kevesebb hő-felhalmozódás (motorok).
A GreenPlus növeli az égés idejét és sebességét.
A kétütemű járművek zöldkártya – a 2000 ppm határértéke betartható vele. Beépített katalizátor és GreenPlus használata egymást nem korlátozzák, kiszerelt katalizátorú GreenPlus-t használó járművek megfelelnek a szigorított előírásoknak is.
Minden kontinensen bevizsgált, általános égés-anyag fogyasztás csökkentési mutató 8-10%, évente legalább 1 havi tüzelőanyag költséget mentesít.
Elsődleges GreenPlus hatás: Füstcsökkentés (emissziós értékek csökkenése THC, CO2, CO, NOx, SOx, PMx): 8%-60-99%.
GreenPlus mellékhatások:
Rákkeltő részecske (particular material) csökkentés:30-50%.
Teljesítmény növekedés (fordulatszámtól függően):3%-26%.
Üzemanyag gazdaságosság:5 - 15%, további beállítással és hosszútávú használattal akár 32%.
Motorolaj fogyás esetén a motorolaj fogyás:50%-kal kevesebb.
A GreenPlus megkönnyíti a hidegindítást, hideg motorral is jól teljesít (készenléti egységek - mentők, tűzoltók, katonaság, rendőrség számára döntő).
A GreenPlus kíméletesen tisztítja az égésteret, eltávolítja a kokszlerakódásokat, csökkenti a szervizigényt, hibás alkatrészekkel is csak később jelentkezik a túlfogyasztás.
Kisebb túlmelegedés 100%-os terhelésnél is ( rakéták, repülők, versenyzők, traktorok, kemencék esetében döntő ), a kipufogón mért hőnyomás 15-20 C - kal kevesebb.
Egyenletesebb motorjárás alacsony fordulaton, csendesebb és simább üzemeltetés nagy terhelésnél is.
Motor és motorolaj élettartam növekedés ( 50%-kal kevesebb a fémlerakódás a motorolajban ).
A GreenPlus vizesedett üzemanyag vagy keresztbetankolt üzemanyag ( dieselbe-benzin vagy benzinbe diesel ) esetén is segít, gyorsabban regenerálódik a motorműködés.
A GreenPlus pótolja a bioüzemanyag elveszett energiatartalmát, javítja az indíthatóságot.
Erőművek, kemencék, égetők, szárítók Jobb minőségű termék-előállítás kevesebb idő alatt.
Gyorsabb felfűtési idő, hosszabb hőtartás, jobb tüzelőértékek (tüzelőanyagok égésminőségét javítja). Környezetvédelmi előírások betarthatóságával akár gyengébb minőségű tüzelőanyag esetén is. Csökken a környezetvédelmi adó, bírság összege, eladható a kvóta, további nyereséget hozó tényező, ablakon bedobott pénz, pályázati lehetőség számos területen.
15 éves tapasztalatok:
- OLCSÓBBÁ ÉS JOBB MINŐSÉGŰVÉ VÁLIK AZ ÜZEMANYAG! (több megtett km ugyanannyi üzemanyaggal, javulhat a besorolási kategória, mérhető a jobb teljesítőképessége, nyomatéka, motorféke a motornak)
OLCSÓBBÁ VÁLIK A MOTOROLAJ HASZNÁLAT A MEGNŐTT HASZNÁLHATÓSÁGI IDŐ MIATT (hosszabb olaj élettartam, tisztább, kevésbé szennyeződő motorolaj, kevesebb fém és koksz lerakódás, optimalizált és javuló kenőképesség)
Tovább tart az AdBlue adalék, kevesebb az AdBlue használat AdBlue fogyasztás és
katalizátor cseréje is későbbre tolódik ki!!!!!
ÚJ JÁRMŰ, MUNKAGÉP BEJÁRATÁSA KIMÉLETESEB, ( NEM MELEGSZIK TÚL A MOTOR ), ÖREG MOTOR KÍMÉLETESEN KITISZTUL
LECSÖKKENTI A FÜSTÖLÉST - a füst a felesleges kiadás, a rosszul égő tüzelőanyag jellemzője!
TÖBB LÓERŐ - MÁR ALACSONYABB HŐFOKON HIDEG MOTORNÁL IS
Olajtársaságok : Finomítási és adalék költségek csökkennek, hűségesebb régi és új vevők az üzemanyag forgalmazásban,
Hajótársaságok: ISM IMO szabványok könnyebben teljesíthetők.
Motorgyártói garanciák biztosítják a GreenPlus használatát új járművek esetén is.
Green Plus® környezetbarát folyékony égéskatalizátor tulajdonságok
A Green Plus a lángra és a szén és vagy hidrogén molekulára kiváncsi, nem arra, hogy zárt vagy nyílt égéstérben van-e. A termék általában flakonos, kannás, vagy hordós kiszerelésű egyedi azonosító hitelesítő sorszámmal ellátott, mely töménységében változó (1:1000–től 1:10 millióig), 1 liter Green Plus® akár 10 millió liter vagy kg tüzelőanyag égetését javítja mivel a hatóanyag nano méretű. A szénhidrogén alapú üzem- és tüzelőanyag égését katalizálva növeli a motor/boiler/kazán teljesítményét, tökéletesíti a szenek, gázok, gázolajok, benzinek, pakura, kerozin, bio-diesel fa, pellet, biomassza és egyéb anyagok égését. Az adalékok többségével ellentétben a Green Plus nem rákkeltő!
Alapvetően füstcsökkentésre fejlesztették ki, molekuláris szinten segíti a láng teljesfokú égését, a szigorított EU normák megfelelését és javítását. Világújdonsága: teljesítménynöveléssel egyidejű NOx csökkenés (erőművek), túlterhelés esetén kevesebb hő-felhalmozódás (motorok).
A Green Plus növeli az égés idejét és sebességét.
A kétütemű járművek zöldkártya – a 2000 ppm határértéke betartható vele. Beépített katalizátor és Green Plus használata egymást nem korlátozzák, kiszerelt katalizátorú Green Plus -t használó járművek megfelelnek a szigorított előírásoknak is.
Minden kontinensen bevizsgált, általános égés-anyag fogyasztás csökkentési mutató 8-10%, évente legalább 1 havi tüzelőanyag költséget mentesít.
Elsődleges Green Plus hatás: Füstcsökkentés (emissziós értékek csökkenése THC, CO2, CO, NOx, SOx, PMx): 8%-60-99%.
Green Plus mellékhatások:
Rákkeltő részecske (particular material) csökkentés: 30-50%.
Teljesítmény növekedés (fordulatszámtól függően): 3%-26%.
Üzemanyag gazdaságosság: 5 - 15%, további beállítással és hosszútávú használattal akár 32%.
Motorolaj fogyás esetén a motorolaj fogyás: 50%-kal kevesebb.
A Green Plus megkönnyíti a hidegindítást, hideg motorral is jól teljesít (készenléti egységek - mentők, tűzoltók, katonaság, rendőrség számára döntő).
A Green Plus kíméletesen tisztítja az égésteret, eltávolítja a kokszlerakódásokat, csökkenti a szervizigényt, hibás alkatrészekkel is csak később jelentkezik a túlfogyasztás.
Kisebb túlmelegedés 100%-os terhelésnél is (rakéták, repülők, versenyzők, traktorok, kemencék esetében döntő), a kipufogón mért hőnyomás 15-20 oC –kal kevesebb.
Egyenletesebb motorjárás alacsony fordulaton, csendesebb és simább üzemeltetés nagy terhelésnél is.
Motor és motorolaj élettartam növekedés (50%-kal kevesebb a fémlerakódás a motorolajban).
A Green Plus vizesedett üzemanyag vagy keresztbetankolt üzemanyag (dieselbe-benzin vagy benzinbe diesel) esetén is segít, gyorsabban regenerálódik a motorműködés.
A Green Plus pótolja a bioüzemanyag elveszett energiatartalmát, javítja az indíthatóságot.
A Biofriendly Green Plus környezetbarát folyékony égéskatalizátor: feljavítja az üzemanyagokat, tüzelőanyagokat, hajtóanyagokat. Biobarát, jól működik a bioüzemanyagokkal is.
A Green Plus Fuel megoldás szakhatóságok által akkreditált biotartalom nélküli és 5%-os, 10%-os, 20%-os és 100%-os biotartalmú üzemanyagokra is.
1997 óta folyamatos jó tapasztalatokat nyújt minden kontinensen. 2019-re először kiadott ECO-ÖKO címkés fosszilis üzemanyag minősítés első Certifikált Technológiája a világon. A rendkívül szigorú és összetett kritériumok miatt, eddig nem volt lehetőség ilyen magas szintű szabványminősítés kiadására, de az elmúlt 22 év stabil és kiemelkedő megismételt eredményei, tapasztalatai megalapozták a Green Plus Fuel technológia számára ezt. ENSZ által javasolt megoldás a 2020-2030-as Energia Átmeneti Üzemanyag Világprogramban a Párizsi Éghajlatvédelmi Megállapodásban vállaltak gyorsabb és hatékonyabb teljesítése érdekében.
Vizesedett, vagy savasodott, vagy több fajta üzemanyag keveredett, vagy bio tartalom miatt változna a gyulladási pont, teljesítmény?
A Green Plus formula több katalizátor csoport egyben, amitől képes több funkciót betölteni és pozitív tárolási, gyulladási hatásokat, tökéletesebb égési folyamatot létrehozni. Eltérően az adalékoktól a Green Plus technológia nem egyes folyamatokra vagy előnyökre, a súrlódás csökkentésre, a kenés vagy égésgyorsítás és más hatékonyságjavításokra fókuszál, hanem a teljes rendszerre, az üzemanyagokat érő hatásokra (fizikai, kémia, biológiai), az üzemanyag mozgására, égésére és az üzemanyag által használt közlekedési utakra (csövek, adagolók, injektorok) és az elégetett üzemanyagra és annak maradványaira (AdBlue, kipufogó, katalizátor, utánégető, részecskeszűrő rendszerek).
A több katalizátor csoportot tartalmazó Green Plus hatóanyag 2 nagy fő pillére a szén atom kapcsolatokért felelős rendszer, ami miatt a szén atom tartalmú anyagokkal könnyen és jól együttműködik. Ezért van az, hogy egyéb adalékok, üzemanyag összetevők egymás összeférhetetlenségét váltják ki, addig a Green Plus formula mindegyikkel jóban van.
A másik fő pillére a Green Plus katalizátor csoportoknak az oxigén atomhoz való rendkívül jó reakció. Ez segít a savasodás, nyálkásodás, sűrűsödés, kondenzvíz, rozsdásodás problémákat tompítani, fékezni, leállítani akár, illetve gátolni. Az üzemanyag romlási folyamatok elsődleges okozója az oxigén folyamatokra vezethető vissza. A gyulladási, égési folyamatokhoz szükséges levegő-üzemanyag mix fontos eleme az oxigén, ami nem elegendő önmagában a jó égéshez, annak megfelelően kell kapcsolódnia a szénhidrogénlánchoz is. Nem csak az elérhető egységű klaszterek külső burkához, hanem a belső részekhez is. Ha ez nem történik meg, az égési teljesítmény, ezzel a motor teljesítmény is gyengébb. Ezeket a veszteségeket csökkenti a Green Plus hatóanyag, a belső felülethez is kapcsolja az oxigént, ezért a láng térfogata nagyobb, az égés és a nyomaték tökéletesebb.
Nagy dilemma lett 2020 január 01-től bevezetésre került magasabb biotartalmú benzin használata. Tankoljunk 100-as benzint a 95-ös helyett ? Mit tankoljunk, ha a motor nem bírja a nagyobb biotartalmú üzemanyagot ? Károsodik a motor a bioüzemanyagtól ? Melyik autóba jó az új magyar benzin ? A régi autókat vagy az új érzékeny beállítású környezetkímélőbb autókat károsítja a 10%-os bioüzemanyag bekeverési arány ? Botrány készül az üzemanyagokba kerülő magasabb biotartalom miatt ? Ki a felelős a meghibásodott motorkárokért, amit a benzinkutakon tankolt másfajta üzemanyag okoz ?
Mindezen problémákat, rizikókat, bosszúságokat könnyű megelőzni, ha az előírás szerinti üzemanyagokat tankoljuk. Nyilván a benzinesbe benzint, a diesel autókba dieselt érdemes tankolni. Az alapelveken nem kell változtatni, akinek jók a tapasztalatai a tankolt üzemanyaggal. Nyílvánvalóan az üzemanyag összetétel állítással változnak az élettartam és teljesítmény funkciók is. 95-ös beállítású motorba nem érdemes 100-as benzint tankolni, mert az másra való. Kivételes esetben extrém hidegben 95-ös és 100-as benzint keverve szoktak használni, mi azonban csak azt a típust javasoljuk használni, amit az autógyártól megadott adatok alapján szabad.
Az autógyártók félelme a nem szabványos üzemanyag használat, ilyen esetben a garanciát megvonhatják. Nagy előnye az adalékokkal szemben a Green Plus gyulladás és égéskatalizátornak, hogy 2003 óta üzemanyag szabványos minősítésű, tehát a garanciát nem befolyásolja a használata. Az ezt megelőző időkben motorgyártói garanciák biztosították az új járművekhez való használatot. A járműgyártók félelme a biotartalom részarány növekedése miatt az üzemanyagban nem alaptalan hagyományos üzemanyagok esetében. Ezt a félelmet, rizikót és a biotartalom miatti problémákat nem érzik és nem tapasztalják azok, akiknek az üzemanyaga tartalmazza a Green Plus komponenst.
Nagy a tapasztalat a magas minőségű üzemanyagok Green Plus égéskatalizátorral való javításában és az átlagostól eltérő, módosított vagy módosult, gyengült üzemanyagokhoz való Green Plus égéskatalizátor használattal. Az oda-vissza, vele és nélküle tesztek azt bizonyították, hogy minden esetben javult:
- motorolajfogyasztás (Green Plus nélkül magas, Green Plus használattal alacsony vagy nulla
- emisszió (füstmassza, üvegházhatást okozó gázok, CO, CO2, SOx, NOx, NOx, PMx, VOc, HC, THC, NTHC, O3, Kopacitás)
- motorteljesítmény (érzékenyebb lett a gázpedál, alacsony fordulatszámon is erősebb és terhelhetőbb lett a motor, gyorsulási képesség erősebb lett, kihagyás és lukak nélküli pedál reakció gázadáskor)
- sebességvisszaváltási kényszer megszűnt, automata sebességváltó esetén gyorsabbak lettek a felváltások, megszűnt a rángatás, motordadogás
- szabványértéket vesztett és vagy megöregedett üzemanyag esetén is normális motorműködés
- megszűntek a ragacsok, lerakódások, EGR, DPF, SCR, GPF, utánégető, regeneráló, AdBlue, kipufogó, katalizátor rendszer problémák, hibajelzések
- motorgenerál javítást el lehetett hagyni
- üzemanyag fogyasztás
Az üzemanyag gyártók a RED2 szabályozás értelmében kötelesek a fenntarthatósági szempontok figyelembe vétele miatt biotartalmat használni, azonban itt a bio már azt jelenti, hogy minden felhasználható, ami már nem mozog vagy nem nő. Ez újabb veszélyeket indukál a tárolásban és a felhasználásban, amit csak égéskatalizátorok és más tisztítók segítségével lehet kiküszöbölni. Mivel a Green Plus Fuel technológia komplex megoldás, hatalmas segítség a kiválasztásban, hány fajta egyéb más anyagot nem kell már használni. Ettől függetlenül, aki ragaszkodik valamelyik adalékához, használhatja azzal együtt is.
A Green Plus már az összes kontinensen kormányok és Certifikált Laboratóriunmok által tesztelt folyékony égéskatalizátor.
A laboratóriumi eredmények ugyanazt mutaják, mint a több millió mérföldes, üzemórás gyakorlati tapasztalatok, ezért alaposan alátámasztott, sõt jogilag védett, hogy a Green Plus javítja az emissziós, üzemanyagfogyasztási és teljesítmény értékeket, javít a kazánok, generátorok, motorok, turbinák, kemencék tulajdonságain, azokat nem károsítja, hanem növeli az élettartamukat, csökkenti a karbantartási igényüket.
Részben a Green Plus már adagolt az üzemanyagokban a finomítók, vagy üzemanyag forgalmazók által, másrészt egyéni, vállalati bekeverést is alkalmaznak valamennyi típusú üzemanyagnál, azok feljavítására elsősorban a jobb műszaki biztonság és kevesebb üzemanyag költség elérése miatt, másodrészt károsanyag (emisszió) csökkentés miatt. Sokan azt gondolják, hogy nem a füst csökkentése a vállalat célja, hanem az üzemanyag fogyasztás csökkentés a cél. Nos, a rosszul használt, azaz elpocsékolt pénz a rosszul égetett és elpocsékolt üzemanyag füstöl, tehát a füst csökkentése azaz az égés javítása egyenlő az üzemanyagfelhasználás csökkentésével a Green Plus esetében. A Green Plus-t használják bio-üzemanyagokban, dízelekben, benzinekben, repülő és rakétahajtómű üzemanyagokban, egész kevés mennyiséget használva nagy mennyiségű üzemanyaghoz, mivel a nagyon pici hatóanyag gyorsan, jól elvegyülve is képes már kifejteni a Green Plus hatásait.
A generátorok és a motorok rendkívül érzékenyek tudnak lenni az üzemanyag minőségére, kifejezetten, ha a bioüzemanyag minősége gyorsan romlik a külső körülmények miatt. Ilyekor az üzemanyag biotartalma problémát okozhat (gyorsabb, vastagabb lerakódások, erősebb kondenzvíz kicsapódás, gyorsabb bakterizálódási folyamatok, savasodás, stb.) ami fokozottabb ellenőrzést és karbantartást követel meg a szűrők esetében. Kiváltképp a repceolaj, kukoricaolaj, napraforgóolaj, pálmaolaj használatakor figyeljünk oda, általában az alacsonyabb, kedvezőbbnek tűnő ár mögött komoly műszaki hiányosságok, biztonsági rések húzódnak meg, ami a bioüzemanyag minőségi kifogásolását eredményezheti. Kérjük, hogy az ár mellett, figyeljenek oda a bio-üzemanyagok minőségére és mielőbbi felhasználására. A nyugodtabb felhasználás érdekében javasoljuk valamenyi bioüzemanyag felhasználónak, hogy ha lehet, ne használjanak Biofriendly Green Plus® környezetbarát folyékony égéskatalizátor nélküli üzemanyagot. A Green Plus tartalom segíti a könnyebb gyulladást és a teljes égési folyamatot, kíméletesen tisztítja a teljes rendszert, ezzel sok problémát előzhetnek meg. A Green Plus segít abban, hogy a kazán, motor ne legyen olyan érzékeny a zavarodott, olajsáros, vizes üzemanyagra. A Green Plus tartalmú üzemanyag nagyobb energiatartalommal bír, jobb a teljesítőképessége, segít a bioüzemanyag által "elveszett"-nek titulált energiatartalom visszaadására. A Green Plus nem csak óvja a kazánt, motort, turbinát, hajtóművet, hanem segíti a gyár által megtervezett jó teljesítmény nyújtását nehezebb körülmények között is.
E10-re, B10-re, E20-ra , B20-ra is megoldás a Green Plus Fuel technológia, komoly rizikó csökkentő és élettartam növelő (üzemanyag, motor, ember).
Az üzemanyag bio tartalomról:
Eredet
- az üzemanyagban való bio-tartalom használatának elsődleges oka, a megújuló energiaforrás használat a fosszilis készlet kimerülése ellen. Másodlagos oka az elfogadott téves számítás a CO2 kibocsátással összefüggésben, a botartalomhoz nem számolnak CO2 kibocsátási értéket, így ennek használatával az üzemanyag forgalmazók a jelenlegi hibás direktíva alapján annyi %-kal csökkentik a CO2 kibocsátásukat, amennyi % biotartalom képezi az üzemanyag arányos összességét például 1 literre vetítve. A bio tartalom rizikókat ismerjük, a tárolási idő, az adalékokkal való hosszútávú összeférhetőség a meteorológiai tényezők és változásaik intenzításától függően.
Tárolás
- savasodás, sűrűsödés, taknyosodás, nyálkásodás, ülepedés, rozsda, kondenzvíz ráhatás, stb.
Átfolyás
- részben tisztít részben gyantásabb és ragacsosabb
Gyulladás
- változtathatja a gyulladási pontokat, amiket egyébként a motor beállításaitól függően a cetán és oktán mennyiséggel adtak és oldottak meg eddig.
Égés
- energiatartalom csökkenés a motor számára is terhelőbb tényező, nem csak kilóméter vagy üzemüóra teljesítményben is, de élettartamban is, kisebb energiatartalomnál nagyobb a motor igénybevétele, terhelése ugyanakkora munkateljesítmény eléréséhez.
Égéstermék, kipufogott gázok, porok
- a gázszerkezetben is megjelenik a kicsapódás és összeragadás problémája, amitól az EGR, DPF, AdBlue, katalizátor, utánégető, kipufogó rendszerek nagyobb por és korom terhelést kapnak, tömődnek, eldugulnak, meghibásodnak.
A Green Plus hatóanyagról:
EREDET
Több katalizátor csoport, több orvosság 1 formulában, szénatomot tartalmazó éghető anyagoknál alkalmazható biobarát formula, melynek előállítása zéró emissziós és karbonsemleges környezetben történik.
TÁROLÁS
Green Plus használattal: stabilizálja, kondícionálja az üzemanyag szerkezetét álló, mozgó hajtóanyag és szétesett molekuláris kötések esetén is. Javul a tárolás, csökken a tartály és tartott üzemanyag meghibásodás, lefékezi, olykor teljesen le is állítja a bomlási, romlási folyamatokat.
ÁTFOLYÁS
A fémes, és egyéb komponensek súrlódásának nagy része abból fakad, hogy kinyílnak, törnek, szétválnak a molekuláris kötések, így nem csak nehezebben halad az üzemanyag, hanem több eleme, lerakódásként jelenik meg a tartályban, csövekben, adagolókban, keringetési és kupogási rendszerekben. A Green Plus hatóanyaggal selymesebb, könnyedebb folyású lesz a tárolt régi vagy károsodott üzemanyag, a friss üzemanyag pedig simábban közlekedik. A tárolás és átfolyás területein lerakódott üzemanyag molekuláris elemek egy része visszatalál a Green Plus hatóanyag által biztosított közegben, így is tisztul a rendszer.
GYULLADÁS
Az égés megkezdéséhez, a gyulladáshoz szükséges aktiválási energiaszintet a Green Plus formula lejjebb viszi, ezért könnyebben gyullad meg a rosszabb minőségű vagy azzá lett, vizesedett üzemanyag is. Részben a hidrogén játékosok, részben az oxigén felelősök, részben az okos elemek segítenek a gyors vízbontásban és szénhidrogénlánc kapcsolatok tökéletesítésében, oxigén felvételében, ezért viselkedik könnyebben a motor a Green Plus használattal.
ÉGÉS
A korábbi részleges, foltos, szitaszerű és egyoldali égések helyett egy teljesebb, nagyobb térfogatú, szemből toló égés alakul ki a Green Plus tartalom használattal. Így a motor üzemeltetése közben azt érezzük, hogy rosszabb minőségű vagy tévesen tankolt üzemanyag vagy biotartalommal növelt üzemanyag esetén sincs nagymértékű negatív változás. A szemből toló égés (megnövelt, de nem forróbb láng térfogat) számos vibrációs, rezonanciális, súrlódási veszteséget csökkent. A biotartalom használatából eredeztethető energia tartalom csökkenés itt kiküszöbölődik.
ÉGÉSTERMÉK, KIPUFOGOTT GÁZOK, POROK
A teljesebb szerkezetű üzemanyag a gyulladási folyamatnál sokkal több oxigént képes felvenni a Green Plus gyulladás és égéskatalizátor segítségével, így a teljesítmény javulás és üzemanyag fogyasztás csökkenés mellett a leglátványosabb a drasztikus füst és egyéb gyulladási-égési emisszió csökkenése. A tökéletesebben elégő biotartalmú üzemanyag korábbi (Green Plus használat nélküli) ragacsos képessége így csak csökkent felületen képes aktiválódni, ezért sokkal kevesebb lerakódást okoz a kihűlt kipufogóban és csövekben újramelegedő lerakódások is sokkal kisebb mértékű mérgezővé váló vegyületeket tudnak képezni. Emellett a Green Plus egyéb kíméletes tisztító képessége az egész életútját végig kíséri az üzemanyagba keverve a tartálytól a kipufogócső végéig.
Egy másik kiemelten fontos előnye a Green Plus® környezetbarát folyékony égéskatalizátornak, hogy kiválóan és nagyon gyorsan keveredik az üzemanyaggal, jól homogenizálódik. Tény, hogy az összes szén tartalmú üzemanyaggal jól működik és rendkívül kevés mennyiség elegendő belőle, hogy akár nagyon nagy mennyiségű üzemanyagot tudjunk kezelni javítani vele. Minden országban érvényes, hogy 1 pénzegység befektetésért legalább 2 pénzegység hasznot hoz, 1 Euro-ért - 2 Euro-t, 1 Millió Euro-ért - 2 Millió Euro-t, 1 Milliárd Euro-ért - 2 Milliárd Euro-t, etc. Az általánosan használt töménység az egy flakonnyi Green Plus® környezetbarát folyékony égéskatalizátor 20.000 Liter üzemanyaghoz, üzemanyag töltő állomásoknál gyakori alkalmazás az 50.000 Literhez való flakont, 100.000 Literhez való flakont, illetve kisebb kutaknál a 10.000 Literhez való flakon rendelését és használatát. A 205 Literes hordó általános felhasználásra 4.100.000 Liter üzemanyagot javít fel. Vannak még töményebb koncentrátumú egység csomagolások hajókhoz, erőművekhez, valamint automata okosadagoló rendszereink is, melyek teljes diagnosztikai, monitoring és kontroll rendszerrel rendelkeznek, fekete dobozként működnek.
A műszerfal a saját autómban van. Mióta használom a GreenPlus égéskatalizátort ennyit eszik az autóm , de volt 3,7liter/100km fogyasztásom is. ( Skoda Octavia 16 CRTDI )
GreenPlus égéskatalizátor folyadék ára 1.000 liter benzin/diesel üzemanyaghoz .: 63.000HUF.
Megrendelés emailben , fizetés előre utalással.
( Az ár a szállítási- és csomagolási költséget nem tartalmazza !!!
A jelenlegi gazdasági helyzetben az árváltoztatás jogát fenntartjuk !!! )
Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed , akkor gyere el az ALCSIHORGASZHELY-re és beszélgessünk egy kellemeset
horgászás közben , vagy írj egy e-mailt nekem.
( alcsihorgaszhely @ gmail . com , +36 . 30 . 2694950 )
5000 Szolnok , Alcsisziget utca 142 - 177.
+36 . 30 . 2694950
alcsihorgaszhely @ gmail . com
Az ÉV minden napján - 00:00 - 24:00 órában foglalás alapján !!!
Itt kikapcsolódásod közben is PÉNZT kereshetsz !!!